Алекса Чанг у весняній рекламній кампанії Longchamp 2015 року

Алекса Чанг залишається обличчям Longchamp вже третій сезон поспіль. Вибір марки знову упав на молоду англійку, багато в чому завдяки її невимушеності і неймовірній особистій енергетиці.

Ця дівчина з вродженим почуттям стилю, для неї мода це невід’ємна частина життя. Вона стала кращим втіленням дівчини в стилі Longchamp, її погляд в одну мить заволодіє вашою увагою і зробить фотографії більш виразними і глибокими,

– відзначає Марі-Сабін Леклерк, директор з комунікацій Longchamp.

У центрі уваги нової рекламної кампанії – сумка Le Pliage Hеritage. Нова it-bag французької марки, випущена до ювілею класичної моделі Le Pliage і поєднує в собі сучасний дизайн і майстерну роботу шкіряних майстерень Longchamp.

У зйомках кампанії була задіяна міні-версія моделі Le Pliage Hеritage. Творці прибрали її графічний силует з вишуканої шкіри в неонові кольори, зокрема глибокий синій і червоно-кораловий: досконалість форми у сучасному і яскравому виконанні.

Колекція сумок від Longchamp.

Зйомки нової рекламної кампанії пройшли на даху “Центру мистецтва MAMO”, в знаменитому будинку Сіте-Радьез, зведеному Ле Корбюзье в Марселі у кінці сорокових – початку п’ятдесятих років XX століття. Дизайнер Ора Іто вперше надав простір відкритої тераси музею для подібного заходу. Декораціями для зйомок послужили роботи популярного французького художника-концептуаліста Даніеля Бюрена.

Оформлення майданчика як не можна краще відповідало духу нової колекції з її графічними силуетами. Неонові кольори, стали справжньою візитною карткою будинку, які чудово гармоніювали з яскравими арт-об’єктами, представленими в просторі музею.

Всесвітній запуск весняної рекламної кампанії Longchamp Spring 2015 намічений на цей січень.

Схожі записи:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *