Чи дійсно модний одяг такої якості, як його рекламують?

Модний одяг і його реклама

Китайська асоціація споживачів опублікувала результати останніх досліджень продукції брендів fast fashion. В рамках даних досліджень фахівці організації випробували близько семи-десяти предметів одягу таких марок, як Zara, Mango і Guess, які придбали в магазинах Пекіна і Шанхаю. Виявилося, що тридцять відсотків продукції не відповідали стандартам якості, мали порушене маркування і невірний хімічний склад.

Дослідження ще раз підтвердили відому істину: у гонитві за великими фінансовими оборотами виробники мас-маркет марок порушують правила виробництва і не здійснюють належний контроль за якістю. Деякий одяг мав у своєму складі метанол, який використовується для запобігання усадки, зминання тканини і освітлення квітів. Такий одяг має рН-фактор вище 7,5 і може подразнювати шкіру. Особливо відзначилися своїм поганим ставленням до стандартів якості Marks & Spenser, Zara та Hotwind.

Крім того, склад тканин у великому одязі відрізнявся від того, що було надруковано на етикетках. Згідно з доповіддю Асоціації, деякі бренди заявляють, що їх одяг містить бавовну, але на ділі бавовни в цій продукції не виявилося. Невірне маркування виявили у Mango. Як справедливо відзначили дослідники, швидка мода повинна бути не тільки швидкою і модною, але і забезпечити належну якість.

А китайський одяг якої якості?

Мітки:

Схожі записи:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *