H&M обіцяє клієнтам більше взуття

H&M - колекція взуття

У нової осінньої колекції H&M нас очікує збільшення асортиментів стильного взуття від шведського бренду.

Схоже, нарешті відбудеться подія, на яку так довго очікували численні шанувальники марки! У середу вранці керівництво H&M оголосило, що продажі бренду у другому кварталі 2014 року зросли на цілих 20%. Аксесуари та взуття грають далеко не останню роль. Генеральний директор марки Карл-Йохан Перссон заявив, що H&M «будуть розширювати діапазон стильного взуття для жінок, чоловіків, підлітків і дітей вже цієї осені в деяких магазинах, у дев’яти країнах світу».

Це відмінна ідея, враховуючи, що один з основних конкурентів H&M — іспанський бренд Zara, дає колосальну фору по асортименту взуття. Також H&M готують до відкриття нові онлайн-магазини в Іспанії та Італії, а після і навіть у Китаї.

Схожі записи:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *