Наомі Уоттс – нове обличчя благодійної кампанії Tommy Hilfiger

Сумка від Tommy Hilfiger

Американський бренд модного одягу Tommy Hilfiger не перший рік співпрацює з благодійним фондом Breast Health International. В цьому році випускається вже восьма за рахунком лімітована серія сумок, частина коштів від продажу яких (а точніше – по 100 доларів з однієї сумки) будуть спрямовані на боротьбу з раком грудей.

Обличчям рекламної кампанії, услід за Рене Зельвегер, Карлою Бруні, Шарлоттою Генсбур, Наомі Кемпбелл і Клаудією Шиффер, стала Наомі Уоттс.

Зйомка (автором якої виступив за традицією Патрік Демаршельє) для реклами “благодійної” сумки пройшла в будинку актриси в Лос-Анджелесі.

Що до самої сумки, то вона в цьому році виконана з шкіри в темно-синьому кольорі, із карамельного відтінку деталями – ручкою і ремінцями на кишенях. Ремінець – довгий і знімний. Є і брелок-пензлик у фірмових кольорах марки – червоному, синьому та білому.

Вона дійсно зручна і універсальна!

– зізнається актриса.

З нею можна відправитися на роботу, в офіс, і на вечірній захід. Це дуже зручно: що стосується мене, я ненавиджу, коли доводиться міняти сумки.

Сумка буде коштувати 299 доларів, в продаж надійде 25 вересня – спочатку на сайт модного бренду, а з першого жовтня – в усі магазини марки.

Мітки:

Схожі записи:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *