Hermes не стримали обіцянку і знову підвищили ціни

Hermes не стримали обіцянку і знову підвищили ціни

Французький Будинок моди Hermes знову пішов в тенденцію підвищення цін на свою продукцію (взуття, одежу і сумки), яку на початку року поставили великі гравці ринку розкоші. Раніше Gucci Kering значно підвищили ціни на свої вироби, у березні їх підтримав холдинг LVMH, а тепер і знаменитий бренд Hermes.

Нагадаємо, що роздрібна вартість сумок Birkin і Kelly варіюється від 8000 до 40000 доларів, але тепер підніметься ще вище. Таку тенденцію виробники пояснюють зростанням азіатських ринків і нестійкістю курсу між ієною і євро. Аксель Дюма, який готується стати генеральним директором компанії в наступному році так прокоментував новину:

«Ви справді можете очікувати зростання цін, однак ми постараємося зробити їх помірними».

Як зазначили аналітики, ця звістка докорінно суперечить березневій заяві модної марки про те, що протягом 2013 року ціни на продукцію Hermes (сумки, взуття і одежу) не підвищаться.

Схожі записи:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *