Потрапити на Нью-Йорський Тиждень моди блогеру буде неможливо

Відтепер потрапити в список запрошених гостей до Нью-Йоркського Тижня моди буде набагато важче. Чим же викликана ця тенденція і чи виправдає вона себе? Плітки, що розповсюджуються в мережі, начебто на Тижнях моди заборонять присутність блогерів, починають знаходити свої обґрунтування. Крім того Кетрін Беннет, старший віце-президент і керуючий директор IMG Fashion (компанія, яка влаштовує Mercedes-Benz Fashion Week), прокоментувала зростаючу популярність NYFW:
«Це перетворюється в зоопарк. Те, що раніше було платформою для молодих дизайнерів і їх дебютних колекцій, стало якоюсь метушнею, яка заважає бізнесу».
Видання Wall Street Journal повідомляє, що IMG Fashion планують скоротити список гостей і представників ЗМІ на двадцять відсотків, для чого будуть введені нові умови акредитації. Це викликано ще й бажанням використовувати менше простору, оренда якого обійдеться дешевше, а атмосфера стане більш камернію.
Однак знайшлися скептики, які стверджують, що нововведення сумнівні. Вони простежують тенденцію, коли молоді дизайнери вважають за краще використовувати мережеві майданчики, а не подіум. Крім того, багато шоу проходять в альтернативних просторах, а не в тих, які надає Тиждень моди. Що стосується, блогерів і стритстайлерів, то скептики нагадують про впертості і кмітливості мережевих авторів, які завжди знайдуть собі лазівки або ж зовсім підуть з Тижня назавжди, позбавивши її додаткової реклами.
Проте є і гарні новини. Компанія IMG Fashion збирається знизити витрати дизайнерів, щоб залучити на Mercedes-Benz Fashion Week більшу кількість нових учасників.
Оцінити будь ласка статтю: