Chanel лідирує в Instagram за кількістю фото

Chanel лідирує в Instagram за кількістю фото

Цікава новина надійшла з Нью-Йоркського університету: дані останніх досліджень показали, що Chanel – самий популярний бренд в Instagram (соціальна мережа по обміну відео та фото). Знайдено більше двох з половиною мільйонів зображень з однойменним хештегом марки. І це при тому, що Chanel навіть не має власного офіційного аккаунта на цій платформі!

До речі, усього в дослідженні взяли участь 247 відомих брендів. І, таким чином, був складений топ-10 з найбільш згадуваних в Instagram. Перше почесне місце, як ми вже сказали, залишилося за Chanel. З відставанням на цілий мільйон – OPI, а ось Coach займає третє місце з невеликим відривом від другого. Далі за зменшенням: Michael Kors, Guess, Louis Vuitton, Victoria’s Secret, Prada, Gucci і завершує десятку Ikea.

Звичайно, не обійшлося і ще без пари цікавих спостережень! Наприклад, дослідження також показало, що Luxury Lab, Google та Facebook лідирують у сфері мобільної реклами, зростає вплив Азії і обмін фотографіями та відео значно перевищує кількість обміну текстовими повідомленнями.

Мітки:

Схожі записи:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *