Колишні у використані модні речі можна буде купувати на Vestiaire Collective

На днях стало відомо, що компанія Conde Nast Intarnational інвестувала двадцять мільйонів доларів в інтернет-магазин, в якому користувачі можуть продавати вживані предмети розкоші різних модних марок від Dolce & Gabbana до Chanel тощо.
Проект отримав назву Vestiaire Collective, тобто «Колективний гардероб».
«Vestiaire Collective покликаний збирати саму стильну і модну аудиторію зі всього світу, – прокоментував новину Джонатан Ньюхаус, виконавчий директор Conde. – У наших виданнях ми представляємо актуальні колекції одягу та аксесуарів, а інтернет-магазин виступає в якості посередника між покупцями та продавцями старих речей».
Vestiaire Collective запущений в 2009 році з метою створення нових і унікальних способів покупок. Кожен продукт, представлений на сайті перевіряється на автентичність, перш ніж досягти нового власника, щоб викорінити можливість підробки. В червні 2013 року платформа отримала Золоту нагороду Європейської асоціації електронної комерції, за внесок у розвиток роздрібної торгівлі та цифрових інновацій.
Співзасновник Vestiaire Collective Себастьєн Фабр додав:
«Ці інвестиції підвищать легітимність і довіру до компанії Conde Nast, а також зміцнить наші можливості вибудовувати чисто користувальницький контент».
Оцінити будь ласка статтю:
той же самий секондхенд, що нам привозять