Колишні у використані модні речі можна буде купувати на Vestiaire Collective

Колишні у використані модні речі можна буде купувати на Vestiaire Collective

На днях стало відомо, що компанія Conde Nast Intarnational інвестувала двадцять мільйонів доларів в інтернет-магазин, в якому користувачі можуть продавати вживані предмети розкоші різних модних марок від Dolce & Gabbana до Chanel тощо.

Проект отримав назву Vestiaire Collective, тобто «Колективний гардероб».

«Vestiaire Collective покликаний збирати саму стильну і модну аудиторію зі всього світу, – прокоментував новину Джонатан Ньюхаус, виконавчий директор Conde. – У наших виданнях ми представляємо актуальні колекції одягу та аксесуарів, а інтернет-магазин виступає в якості посередника між покупцями та продавцями старих речей».

Vestiaire Collective запущений в 2009 році з метою створення нових і унікальних способів покупок. Кожен продукт, представлений на сайті перевіряється на автентичність, перш ніж досягти нового власника, щоб викорінити можливість підробки. В червні 2013 року платформа отримала Золоту нагороду Європейської асоціації електронної комерції, за внесок у розвиток роздрібної торгівлі та цифрових інновацій.

Співзасновник Vestiaire Collective Себастьєн Фабр додав:

«Ці інвестиції підвищать легітимність і довіру до компанії Conde Nast, а також зміцнить наші можливості вибудовувати чисто користувальницький контент».

Схожі записи:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *