Dolce & Gabbana випустили новий аромат Dolce, натхненний Сицилією

Dolce & Gabbana випустили новий аромат Dolce, натхненний Сицилією

У новому ароматі Dolce & Gabbana, жертвою якого стала двадцятирічна канадська модель Кейт Кінг, Доменіко і Стефано оспівують улюблені куточки Італії, розповідаючи про колоритну Сицилію. Своєю новинкою прагнули показати величну природу рідних місць.

«Благородство душі, елегантність простих жестів, радість спадкоємності поколінь і невимушена досконалість однієї-єдиної білої квітки – таку картину Сицилії я завжди ношу в собі, і вона зображена в цьому ніжному ароматі», – говорить Доменіко Дольче.

Жіночний і свіжий ароматний спогад об’єднав класичні традиції та інновації. Композиція відкривається нотами неролі і білим амарилісом – унікальним компонентом, вперше використаних в парфумерії саме при створенні цього аромату. В серці звучать квіти папаї, біле латаття і нарцис. У засвідченні тонким після смаком залишаються мускусні ноти з акцентами кашеміру. Вінтажний флакон парфумів створений з товстого прозорого скла, а кокетлива кришечка у вигляді квітки нагадує марципанові солодощі.

Dolce & Gabbana створили новий аромат Dolce, реклама на фото

Модель Кейт Кінг у ролі обличчя D & G

Для того, щоб зобразити світ Dolce в ролик-кінокартину, був запрошений режисер Джузеппе Торнаторе, що зумів відчути дух нового аромату і зобразити в ньому історію легендарного будинку. Діалоги на живій сицилійській говірці і оригінальний саундтрек Енніо Морріконе перетворюють ролик в барвистий кінофільм про життя сицилійського села.

Схожі записи:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *